0
Gratis verzending vanaf 75 euro
Voor 15:00 uur besteld, dezelfde werkdag verstuurd (mits op voorraad)

Veelgestelde Vragen

Het is momenteel drukker dan normaal op onze klantenservice en bij onze bezorgdiensten. Houd uw Track & Trace in de gaten of bekijk de veelgestelde vragen over onze aangepaste bezorgservices.



Zijn alle artikelen nog voorradig?

 

Op de website is zichbaar welke artikelen voorradig zijn. Doorgaans zijn alle artikelen nog bestelbaar met een levertijd van 3-8 werkdagen. Mocht dit afwijken nemen wij tijdig contact met u op.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer op voorraad leveren wij uw bestelling binnen 1-2 werkdag(en). Als een product niet voorradig is, hanteren wij een levertijd van 3-8 werkdagen. Mocht de levertijd van een artikel door omstandigheden afwijken, dan nemen wij altijd contact met u op.


Kan mijn verzending vertraging oplopen?


Het kan voorkomen dat uw bestelling vertraging op loopt. Mocht de levertijd van uw bestelling afwijken, dan nemen wij contact met u op. U ontvangt op het moment van verzending een Track & Trace code om uw bestelling te volgen. 


Bezorgen jullie nog bestellingen aan huis?


Ja, we bezorgen uw bestelling aan huis! U ontvangt een Track & Trace code om uw bestelling te volgen.


Wat als ik niet thuis ben om het pakket te ontvangen?


Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en GLS het pakket ook niet bij uw buren kan afgeven, probeert GLS uw pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals aan te bieden. Raadpleeg uw Track en Trace code voor de status van uw bestelling.


Kan ik mijn pakketje afhalen bij afhaalpunten en postkantoren?


Ja, dit is mogelijk! Zodra de zending bij een afhaalpunt of postkantoor is bezorgd, ontvangt u van GLS een bericht en na drie dagen sturen ze u een herinnering. Wanneer het pakketje er een week ligt, wordt de bestelling teruggestuurd naar ons.


Kan ik bestellingen ophalen bij de vestiging van BevestigingsExpert.nl? 


Nee dit is niet mogelijk. We hebben besloten om de veiligheid voor zowel onze klanten als medewerkers zoveel mogelijk te waarborgen. We leveren uw pakket graag voor u aan huis. 


Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

  • De koeriers houden gepaste afstand, onderling tot elkaar en tot klanten.

  • Uiteraard zorgen de koeriers voor optimale hygiëne door extra de handen te wassen en gebruik te maken van desinfectiedoekjes.

  • Daarnaast worden de voertuigen, scanners en andere middelen regelmatig gedurende en aan het eind van iedere dag zorgvuldig schoongemaakt.

  • Klanten kunnen hun zending versturen of ontvangen zonder fysiek contact met een scanner of ander apparaat.


Bezorgen jullie mijn pakketje ook als ik in quarantaine zit?


Dat kan, we zetten het pakketje voor de deur en nemen gepaste afstand zodat u het pakketje kunt aannemen.