0
Voor 15:00 besteld, morgen in huis

FAQ omtrent het coronavirus

Het is momenteel drukker dan normaal op onze klantenservice en bij onze bezorgdiensten. Houd uw Track & Trace in de gaten of bekijk de veelgestelde vragen over onze aangepaste bezorgservices.




Bezorgen jullie nog bestellingen aan huis?


Ja we bezorgen uw bestelling nog gewoon aan huis. Momenteel hanteren wij ivm het coronavirus een levertijd van 3 werkdagen*. U ontvangt een Track & Trace code om uw bestelling te volgen.


*Zie:Wat is de levertijd van mijn bestelling?



Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

  • De koeriers houden gepaste afstand, onderling tot elkaar en tot klanten.

  • Uiteraard zorgen de koeriers voor optimale hygiëne door extra de handen te wassen en gebruik te maken van desinfectiedoekjes.

  • Daarnaast worden de voertuigen, scanners en andere middelen regelmatig gedurende en aan het eind van iedere dag zorgvuldig schoongemaakt.

  • Klanten kunnen hun zending versturen of ontvangen zonder fysiek contact met een scanner of ander apparaat.

  • Zendingen worden niet meer bij buren afgeleverd zodat de geadresseerde het pakket daar niet hoeft op te halen.


Bezorgen jullie mijn pakketje ook als ik in quarantaine zit?


Dat kan, we zetten het pakketje voor de deur en nemen gepaste afstand zodat u het pakketje kunt pakken.



Wat als ik niet thuis ben om het pakket te ontvangen?


Wanneer u niet aanwezig bent om het pakket in ontvangst te nemen, gaat deze retour naar BevestigingsExpert.nl. Wij nemen na retourontvangst contact met u op.



Kan ik mijn pakketje nog steeds afhalen bij afhaalpunten en postkantoren?


Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wanneer u niet aanwezig bent om uw bestelling in ontvangst te nemen, gaat deze retour. Wij nemen na retourontvangst contact met u op.


Kan ik bestellingen ophalen bij de vestiging van BevestigingsExpert.nl? 


Nee dit is niet mogelijk. We hebben besloten om de veiligheid voor zowel onze klanten als medewerkers zoveel mogelijk te waarborgen. We leveren uw pakket graag voor u aan huis. 



Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer op voorraad leveren wij uw bestelling binnen 3 werkdagen. Als een product niet voorradig is, hanteren wij een levertijd van 5-8 werkdagen. Mocht de levertijd van een artikel door omstandigheden afwijken, dan nemen wij altijd contact met u op.



Kan mijn verzending vertraging oplopen?


Momenteel hanteren wij ivm het coronavirus 3 werkdagen een levertijd van 3 werkdagen. Mocht dit afwijken, dan nemen wij contact met u op. U ontvangt op het moment van verzending een Track & Trace code om uw bestelling te volgen. 



Zijn alle artikelen nog voorradig?

 

Op de website is zichtbaar welke artikelen voorradig zijn. Doorgaans zijn alle artikelen nog bestelbaar met een aangepaste levertijd van 5-8 werkdagen. Mocht dit afwijken nemen we tijdig contact met u op.


You must fill in your API Key, and choose a list to sync with in the List Settings tab, before the module will work.